User Experience als bepalende KPI

Voorbeeld Hoofd Overzicht van een Geen Gedoe Onderzoek

In toenemende mate wordt het IT landschap “verSaaSt”. De werkplek diensten komen uit de cloud. De “microsoft cloud”. Individuele leveranciers van de traditionele werkplek diensten kunnen zich dan ook amper meer onderscheiden met “hun” SLA. Tijd voor “the next level”. Sturen op eindgebruikers ervaring met als basis de eXperience level agreement.

Welke leverancier zorgt proactief voor “Geen Gedoe” met de ICT werkplek?

Continuïteit, veilig werken, schaalbare verrekenmodellen en flexibiliteit zijn standaard geworden. Eigenlijk randvoorwaarden. Maar wat merkt een medewerker? Deze wil gewoon Geen Gedoe met ICT. Waar men ook werkt, op welk moment en met welk device: men moet gewoon toegang hebben tot de ICT omgeving, met één inlogcode  (beschikbaarheid). En als men al toegang heeft moeten de applicaties wel presteren. Opstarten, veelvuldige handelingen in applicaties, beeld en geluid faciliteiten… het moet gewoon lekker vlot werken. Tot slot: als beschikbaarheid en prestaties uitblijven moet men snel geholpen kunnen worden. Op deze 3 dimensies “meet” Excellerator de eindgebruikerservaringen ten opzichte van een vooraf overeengekomen Geen Gedoe Score: de overall leidende en contractueel vastgelegde  KPI.

Ja, ik wil mijn processen optimaliseren!

Os mos excepel laborro iunt maxim derferupta derci dolo of catia quo quas nusae. Piste nonse- quatur aceribus volorrum esed quiam faccull icidus, simet et autas secearu ptatem rem re est, es rendera tisque parchilis.